Често задавани въпроси
- Задължително ли е да имам регистрация за да направя поръчка?
- Ще получа ли потвърждение след успешно направена поръчка?
- Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?
- Какво представлява опцията „Преглед и тест“?
- Мога ли да отменя поръчката си?
- Мога ли да върна поръчаните продукти?
- Политика за връщане
- Мога ли да заменя поръчан продукт?
- Какви документи са необходими за връщането на продукт?
- Какъв е адресът за връщане на продукти?
- Какъв е срокът в който мога да върна продукт?
- Кога ще ми бъде възстановена сумата?
- Кога да очаквам куриера да вземе обратно пратката?
- Колко струва връщането на продукт?
- Защитени ли са данните ми, когато пазарувам в Chasovnicite.bg?
- Мога ли да дам предложения за марки, които харесвам?
- Сигурно ли е електронното плащане?
- За кого е предназначено?
- Имам ли нужда от потребителско име и парола?
- Има ли такса за тази услуга?
- Връзката ми с интернет пропадна по време на транзакцията. Какво да направя?
- Безопасно ли е да използвам банкова карта онлайн?
- В каква степен е сигурно предоставянето на информация за банковата карта?
- Ако не получа продукт, който съм заплатил с банкова карта, сумата за него ще бъде ли изтеглена от картата ми?
- Какво да направя, ако доставеният ми продукт не е този, който съм поръчал? Как да постъпя, ако съм таксуван за грешен продукт?
- Как да постъпя, ако след разплащане с банкова карта не съм доволен от доставения продукт?
- Как ще ми бъде възстановена сумата, ако откажа поръчката?
- От каква информация имам нужда за да направя транзакцията?
- Колко често мога да използвам услугата?
- Кога сумата за разплащане ще бъде изтеглена от сметката ми? Колко бързо ще се реализира транзакцията?
- Как да постъпя, ако имам нужда да направя промени по поръчката, след като съм потвърдил разплащането?
- Какво да направя, ако имам затруднения с използването на услугата за електронно разплащане?
- Има ли минимум за стойността на поръчката?
- Какво ще бъде посочено в извлечението на моята банкова сметка?
- Мога ли да направя справка за стари транзакции?
- С кого мога да се свържа за допълнителни въпроси?
1. Задължително ли е да имам регистрация за да направя поръчка?
Не, не е задължително. При нас може да пазарувате и като гост, но като регистриран потребител ще имате възможност да наблюдавате направените си поръчки и да се възползвате от отстъпки.
2. Ще получа ли потвърждение след успешно направена поръчка?
Да, след финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка.
3. Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?
Всички продукти предлагани от нас, са с безплатна доставка до офис на еконт или адрес посочен от вас. Времето за доставка на дадения артикул зависи от статуса, който е зададен на всеки продукт по-отделно в страницата на продукт. При повечето продукти предлагани от нас, времето за доставка е до 24ч.
4. Какво представлява опцията „Преглед и тест“?
Опцията преглед и тест ви позволява да проверите пратката, преди да я заплатите. В офис на еконт ще имате възможност да отворите пратката и да погледнете на място дали това, което сте поръчали отговаря на артикула, който ви е изпратен. При доставка на адрес, също имате възможност да отворите и погледнете пратката, преди да я заплатите.
Ако пратката ви съдържа повече от един артикул, но след „Преглед и тест“ искате да откажете само една от тях, това ще ви задължи да откажете цялата пратка (всички продукти от тази пратка).
5. Мога ли да отменя поръчката си?
Да, за да отмените вече направена поръчка е необходимо да се свържете с нас по имейл (info@chasovnicite.bg) или телефон 0878 788 771 .
6. Мога ли да върна поръчаните продукти?
Да, според нашите „Общи условия“, поръчани продукти могат да бъдат върнати в състоянието, в което са били получени (без следи от употреба, с всички етикети и придружаващи документи), в 14-дневен срок от датата на получаване, без да давате обяснение и без ограничения до услугите на даден куриер. За да върнете продукт е достатъчно да попълните формата за връщане.
Ако някой от получените продукти е повреден или е в гаранция, моля, свържете се с отдел Обслужване на клиенти на телефон 0878 788 771 или имейл (info@chasovnicite.bg)
7. Политика за връщане
Препоръчваме да върнете продуктите в тяхната оригинална опаковка. В случай, че върнете продукт в опаковка, различна от тази, в която е получен, връщането ще бъде прието, ако продуктът е без следи от употреба, без дефекти, с всички етикети, аксесоари, гаранция, упътване и т.н.
8.Мога ли да заменя поръчан продукт?
За съжаление, поръчани продукти не могат да бъдат заменяни с други. Ако желаете различен продукт, който е наличен, може да направите нова поръчка. Имайте предвид, че може да върнете продукта в 14-дневен срок.
9. Какви документи са необходими за връщането на продукт?
Няма нужда от никакви документи. Достатъчно е само да попълние формуляра за връщане на продукт и да се уверите, че продуктите отговарят за условията за връщане на продукт: без следи от употреба, замърсявания или повреди, и придружени от специфичните за продукта документи. Запазваме си правото да откажем връщане за продукт, който не е в добър търговски вид.
10. Какъв е адресът за връщане на продукти?
Няма нужда да отбелязвате адреса на опаковката. Всичко, което е необходимо да направите е да запечатате пратката безопасно. След като попълните онлайн формуляра за връщане, куриерът ще дойде, за да вземе пратката за която вече предварително има необходимата информация на базата на попълнения формуляр за връщане.
11. Какъв е срокът в който мога да върна продукт?
Може да връщате продукти в рамките на 14-дневен срок от датата на получаването им.
12. Кога ще ми бъде възстановена сумата?
Веднага след като връщането бъде обработено, ще възстановим съответната сума по сметката, посочена във формуляра за връщане, или ако сте платили онлайн – по дебитната или кредитната карта. Сумата ще бъде налична по сметката ви в рамките на 14-дневен срок в зависимост от работните процеси по вашата банка.
13. Кога да очаквам куриера да вземе обратно пратката?
Куриерът ще дойде да вземе обратно пратката в рамките на 2-4 работни дни след изпращане на формуляра за връщане.
14. Колко струва връщането на продукт?
Всички връщания на продукти чрез формуляра за връщане са напълно безплатни и за наша сметка, като се осъществяват от нашите партньорски куриерски фирми.
15. Защитени ли са данните ми, когато пазарувам в Chasovnicite.bg?
Разбира се, напълно безопасно е да пазарувате на страницата на Chasovnicite.bg. Цялата информация се съхранява при изключително висока сигурност. В допълнение достъпът до профила на всеки клиент е ограничен с уникална парола. За повече информация относно защитата на личните данни, моля разгледайте Общите условия, както и секциите за сигурност в нашата страница.
16. Мога ли да дам предложения за марки, които харесвам?
В Chasovnicite.bg се стараем да предлагаме продукти, които отразяват вашия стил. Ето защо всяко предложение за нови марки, които желаете да видите на нашата страница, ще помогне да оправдаем вашите очаквания. Можете да дадете предложения, като се свържете с Обслужване на клиенти на имейл адрес info@chasovnicite.bg или на телефон 0878 788 771.
17. Сигурно ли е електронното плащане?
Да, абсолютно. Данните за банковата карта не се запазват в регистър.
18. За кого е предназначено?
За всеки потребител, който притежава валидна банкова карта.
19. Имам ли нужда от потребителско име и парола?
Имате нужда единствено от вашата банкова карта. В някои случаи се изисква специално потвърждение за автентичност в зависимост от вида на картата, както и за доставчика на услугата. За повече информация относно този вид плащане ви съветваме да се свържете с вашата банка, където можете да получите най-изчерпателен отговор.
20. Има ли такса за тази услуга?
Допълнителна такса може да има в зависимост от вида на вашата карта или изискванията на обслужващата банка. Изчерпателна информация можете да получите от вашата банка.
21. Връзката ми с интернет пропадна по време на транзакцията. Какво да направя?
Моля, проверете наличността във вашата Количка, както и потвърдените си поръчки. Ако поръчката, която сте се опитали да направите, не е потвърдена, е препоръчително да я направите повторно след възобновяване на връзката.
22. Безопасно ли е да използвам банкова карта онлайн?
Chasovnicite.bg и банката не запазват данните на банковата ви карта. Транзакцията се реализира чрез защитени системи.
23. В каква степен е сигурно предоставянето на информация за банковата карта?
Информацията се предоставя на една от най-добре защитените системи за разплащане в интернет.
24. Ако не получа продукт, който съм заплатил с банкова карта, сумата за него ще бъде ли изтеглена от картата ми?
Сумата се изтегля от картата ви непосредствено след финализиране на поръчката. В случай че тя е отменена или отказана, Chasovnicite.bg веднага инициира връщането на стойността, която се възстановява по сметка до няколко работни дни в зависимост от банката.
25. Какво да направя, ако доставеният ми продукт не е този, който съм поръчал? Как да постъпя, ако съм таксуван за грешен продукт?
Моля, свържете се с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес (info@chasovnicite.bg) или на телефон 0878 788 771.
26. Как да постъпя, ако след разплащане с банкова карта не съм доволен от доставения продукт?
Можете да върнете продукта, като в този случай са в сила Общите условия за връщане. Ако имате въпроси относно връщане на продукти, моля свържете се с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес (info@chasovnicite.bg) или на телефон 0878 788 771.
27. Как ще ми бъде възстановена сумата, ако откажа поръчката?
В случай, че откажете поръчка, Chasovnicite.bg инициира връщането на стойността, която се възстановява по сметка до няколко работни дни в зависимост от вашата банка.
28. От каква информация имам нужда за да направя транзакцията?
Имате нужда от данните на вашата банкова карта – номер; датата, до която е валидна; CVV2 код. Понякога се изисква и името на притежателя на картата.
29. Колко често мога да използвам услугата?
Можете да използвате услугата за електронно разплащане без ограничения и при достатъчна наличност по сметката.
30. Кога сумата за разплащане ще бъде изтеглена от сметката ми? Колко бързо ще се реализира транзакцията?
Сметката ви се редуцира непосредствено след одобрение на поръчката.
31. Как да постъпя, ако имам нужда да направя промени по поръчката, след като съм потвърдил разплащането?
Свържете се с отдел Обслужване на клиенти за допълнителни насоки и последващи промени по поръчката ви.
32. Какво да направя, ако имам затруднения с използването на услугата за електронно разплащане?
Моля, свържете се с вашата банка или с отдел Обслужване на клиенти в зависимост от проблема. Препоръчваме ви да се уверите, че имате достатъчна наличност във вашата сметка.
33. Има ли минимум за стойността на поръчката?
Няма такъв минимум. Моля, проверете дали нямате лимит върху размера на транзакциите по вашата банкова сметка.
34. Какво ще бъде посочено в извлечението на моята банкова сметка?
В извлечението трябва да фигурира „Chasovnicite“ или „Трейдстарс БГ“.
35. Мога ли да направя справка за стари транзакции?
Възможно е, ако вашата банка предлага тази услуга. В страницата на Chasovnicite.bg може да следите направените от вас поръчки в секция „Моят профил“ в горния десен ъгъл на сайта.
36. С кого мога да се свържа за допълнителни въпроси?
Можете да се свържете с отдел Обслужване на клиенти на имейл (info@chasovnicite.bg) или на телефон 0878 788 771.